getGeoIPCountryCode = SiteAppCode = RS Test : 'RS/'

OK

OKCancel

Thank you

Close

3 sporta koji Vam pomažu da ostanete u formi, dinamični i energični tokom menopauze

3 sporta koji Vam pomažu da ostanete u formi, dinamični i energični tokom menopauze

Fizičke promene koje se dešavaju sa menopauzom znače da je važnije no ikad da svoju formu i blagostanje stavite na prvo mesto. Ali, koji su sportovi i aktivnosti najbolji za očuvanje zdravlja, tonusa i dinamičnosti Vašeg tela i uma? 

Umor, poremećaji spavanja, stres i hormonske promene koje dovode do povećanja težine i gubitka mišićne mase: samo su neki od načina na koje menopauza deluje na Vaše zdravlje, nivo energije i sveukupnu formu. Iz tog razloga je važnije no ikad da, dok ulazite u ovu novu fazu svog života, pojačate fizičku aktivnost i opredelite se za zdraviju, energičniju i srećniju budućnost. Evo koja će Vam tri sporta pomoći da očuvate tonus, energiju i samopouzdanje tokom ove posebne promene u Vašem životu.

Pilates: uživajte u vremenu posvećenom sebi i negujte "zen" duh

Da li uživate u tišini u kojoj samo postojite, meditirate i negujete svoj "zen", a istovremeno oblikujete svoje telo? Ako je to tako, pilates je idealan za Vas. Kad ga ispravno vežbate, ova nežna istezanja i pokreti fokusirani na trbušni zid mogu popraviti gipkost i održati tonus mišića koji obično nestaje u menopauzi. Prema jednoj studiji, opuštajuće vežbe koje uključuju pilates ili jogu mogu da pomognu pri smanjenju strepnje koja se se takođe može pogoršati pod uticajem hormonskih promena.

Kardiogolf: zabavan način podizanja pulsa uz partnera

Bilo da ga igrate sa dobrim prijateljem ili sa suprugom, kardiogolf može da bude zabavan i osnažujući način održavanja Vašeg kardiovaskularnog zdravlja i vitkije i jače linije. Koriste se pokreti zamahivanja iz golfa i pojačava se intenzitet što pomaže da se poboljša aerobna kondicija i ojačaju mišići trbušnog zida. Ako uživate u bavljenju sportom u društvu, održavajte energiju i vitalnost sportom koji je zabavniji udvoje!

Za ovisnike o fitnesu: probajte izazov 30 dana čučnjeva

Više volite intenzivne vežbe koje su izazov na svim nivoima? Izazov 30 dana čučnjeva možda je savršen način da započnete novu fitnes rutinu i ostanete motivisani i puni energije. Prema brojnim ispitivanjima povećanje snage i mišićnog tonusa ključno je u menopauzi, jer pomaže kod sprečavanja gubitka koštane mase. Velike grupe mišića na koje deluju čučnjevi važna su područja za trening snage, a čučnjevi deluju i na povećanje pulsa što poboljšava kardiovaskularnu kondiciju. Spremni da počnete? Postoji puno besplatnih izazova na internetu koji sadrže vežbe sa uputstvima.

Upotpunite vežbanje rutinom za negu kože

Kako biste upotpunili svoj novi plan vežbanja, dovedite kožu u vrhunsku formu uz Neovadiol, inovativnu Vichy anti-age negu za kožu, formulisanu posebno za žene u menopauzi. 4 snažna aktivna sastojka, uključujući Pro-Xylane, sadržana su u revolucionarnom kompenzacionom kompleksu* u novoj dnevnoj kremi i serumu koji učvršćuju, uglačavaju i preoblikuju Vašu kožu na svim nivoima. Koža je u trenutku punija, izgleda mlađe, zdravije i blistavije.  

* Kompenzacioni kozmetički kompleks.

Naši kultni proizvodi

  • NEOVADIOL KOMPENZACIONI   KOMPLEKS*  Napredni obnavljajući koncentrat za zrelu kožu i   kožu u menopauzi Svi tipovi osetljive kože * Kompenzacioni kozmetički kompleks           
  • NEOVADIOL KOMPENZACIONI   KOMPLEKS*  Napredna obnavljajuća nega za zrelu kožu i kožu   u menopauzi   Normalna   do mešovita osetljiva koža * Kompenzacioni kozmetički kompleks.
  • NEOVADIOL NIGHT KOMPENZACIONI KOMPLEKS* Napredna obnavljajuća noćna nega                                                                                                                              * Kompenzacioni kozmetički kompleks.
  • Najčitanije

    go to top