NOVOKljučne informacije o kolačićima na našim stranicama. Pročitajte više OVDE SADA.

Ako ne preduzmete ništa, to će se tretirati kao prihvatanje kolačića.

Zatvori

OK

OKCancel

Thank you

Close

10 odličnih načina kako da usporite i odvojite vreme za sebe

Život je užurban i vrlo je važno ponekad usporiti i dati prednost blagostanju. Predah smanjuje fizičke i emotivne efekte stresa. Osećaćete se zdravije i u efikasnije.

Usporavanje je vrednovanje sebe, ponovno otkrivanje onoga što volite u životu.

Evo 10 načina kako da pronađete mir u sadašnjosti i poboljšate budućnost:


Meditirajte: čak i 20 minuta ujutru može poboljšati moć koncentracije. Što više meditirate, to manje teskobe osećate. Proverite besplatnu online aplikaciju za početnike - Meditation Timer Pro.
Prošetajte: u zelenilu punom kiseonika, osetite travu pod golim stopalima! Pokušajte da svakog vikenda izađete napolje. Osim što je dobra za kardiovaskularni sistem, šetnja osnažava i popravlja raspoloženje, ravnotežu i koordinaciju.  Kuvajte polako: birajte recepte sa svežom, hranljivom ribom i povrćem. Izbegavajte visoke temperature kuvanja da biste zadržali optimalan kvalitet namirnica. U obroke uvrstite artičoke ili tamne bobice zbog odličnih antioksidativnih osobina i završite ih sa zelenim čajem.  Rezervišite termin za masažu: za uklanjanje stresa i duboku relaksaciju kineska Tui Na tehnika podstiče akupresurne tačke što je odlična vest za muskularno-skeletna stanja, posebno ako provodite puno vremena sedeći za stolom. Vežbe disanja: samo 5 minuta kontrolisanog disanja dnevno i nema stresa. Započnite dan Pranayama metodom (kontrola disanja) kao jogi: Saagara ili Baba Ramdev nude besplatne aplikacije za ovo, a besplatne su i klinički razvijene aplikacije s tehnikama na Breathing Zone koje možete koristiti bilo kad, bilo gde. Uzmite slobodni dan na poslu: uradite ono što je davno trebalo da završite. Odvojte vreme za opuštanje, za prijatelje i porodicu. Maska za ulepšavanje lica: puna antioksidanasa i minerala, i sve dok ste u dugoj kupki. Mirisne sveće i smirujuća muzika Vas dodatno opuštaju i povećavaju dobrobiti nege kože. Isključite: mobilni telefon i laptop. Društvene mreže su odlična stvar, ali ne vladaju Vašim životom. Zašto ne biste u potpunosti isključili telefon posle 9 uveče i odvojili vreme za sebe i svoje voljene. Vodite dnevnik: prikaz dana za uravnoteženost pogleda na stvari, promišljeno rešavanje problema i čuvanje dobrih trenutaka. Zašto ne uradite ono što autorka Perla Servan-Šrajber čini: zapišite 3 radosti svakog dana.  Postanite vešti: šivenje, kuvanje, izrada nakita, slikanje. Kreativno izražavanje utiče na pozitivne misli. Uradite isto što i poznati Youtuber Casey Nesitat kad je u kreativnoj blokadi: izađite i fotografišite.

Naši kultni proizvodi

  • 20903Dnevna nega koja deluje na znakove starenja
    u nastajanju
    4.8276NewSLOW ÂGENega protiv znakova starenja
    Dnevna   nega koja deluje na znakove starenja  u nastajanju
  • Najčitanije

    Stil

    Fermentisana hrana: verujte nam, koža će Vam biti zahvalna

    Naravno, naziv možda ne zvuči posebno primamljivo, ali verujte nam kad Vam kažemo da bi svakako trebalo da obratite  pažnju na fermentisanu hranu, ako želite da poboljšate sveukupno zdravlje. Objasnićemo odakle ta buka o zdravoj hrani u poslednje vreme i rećićemo Vam koja je najbolja fermentisana hrana koju treba da uvrstite u ishranu. 

    Pročitaj članak

    go to top