NOVOKljučne informacije o kolačićima na našim stranicama. Pročitajte više OVDE SADA.

Ako ne preduzmete ništa, to će se tretirati kao prihvatanje kolačića.

Zatvori

Vichy se obavezuje da će poštovati poverljivost ličnih podataka dobijene putem ovog formulara. Lični podaci prikupljeni pomoću ovog formulara biće korišćeni isključivo od strane kompanije Vichy za obradu vašeg naloga, kao i za obradu podataka o mišljenju potrošača.

Vi imate pravo pristupa, ispravljanja i povlačenja svih podataka koji se na vas odnose. To pravo možete iskoristiti u svakom trenutku slanjem e-maila na sledeću adresu info@vichy.rs

Imate pravo da u svakom trenutku saznate sve o našoj politici zaštite ličnih podataka kao i o  ostalim pravnim odredbama.

OK

OKCancel

Thank you

Close

Saveti koji će Vam pomoći da se nosite sa starenjem

Za skoro svaku ženu proces starenja ne utiče samo na fizički izgled, već ima i veliki emotivni efekat.

Iako novo poglavlje u životu žene može delovati obeshrabrujuće, uspešno prilagođavanje realnosti starenja je svakako moguće, kao što su to javno pokazale predivne žene sa 50+ godina. Samo par sitnih promena u Vašem načinu života može da očuva snažan osećaj Vaše jedinstvene ženstvenosti.

Najefektivniji je holistički pristup; u zavisnosti od Vaše inspiracije, kombinujte jedan ili više ovih saveta:

Pojačajte elastičnost svoje kože

Oko 50. godine Vaša koža postaje tanja, suvlja i sklonija znakovim starenja, poput bora i neujednačene pigmentacije. Zrelija koža je osetljivija na UV zrake, te je svakodnevna upotreba visokog faktora zaštite jako bitna.

Izaberite hidratantni proizvod prilagođen borbi protiv gubitka elastičnosti, koji će podstaknuti proizvodnju kolagena i koji ima hijaluronsku kiselinu u sebi, radi ojačavanja prirodne barijere kože.

Obnavite kožu pomoću ishrane

Ne samo da je mediteranska ishrana, bogata vlaknima, divnog ukusa, već su istraživači u časopisu American Journal of Clinical Nutrition objavili da ovakav način ishrane može da poveća nivo energije kod starijih žena i pomogne im da se nose sa hormonalnim promenama. Idealno bi bilo da svakodnevno jedete 25-35g vlakana – a najbolji izvori vlakana su žitarice od celog zrna, voće i povrće. Zeleno lisnato povrće je bogato gvožđem, još jedne važne namirnice za zdravlje kose i kože.

Smanjite rizik od osteoporoze povećanjem unosa kalcijuma: 1,200 miligrama dnevno (3 ili 4 porcije mlečnih proizvoda sa nižim sadržajem masti).
Vitamin D je izuzetno važan za zdrave kosti, elastičnu kožu i za kosu.
Vitamini B kompleksa i omega-3 masne kiseline nisu samo odlični za kožu, već su dobri i za uravnotežene emocije; uključite u ishranu masnu ribu (lososa, tunu, sardinu), mahunarke i ulje lana.


Učinite svoju kosu gušćom

Kod starijih žena podjednako je važno da se vodi računa i o kosi, jer se sa godinama dlaka tanji pa dolazi do smanjenja gustine kose. Preporučujemo Vam šampon za povećanje volumena kose, a ako primetite da se povećava opadanje kose, delujte brzo i počnite da koristite tretman protiv opadanja kose, poput Aminexila.
Izbegavajte farbe za kosu na bazi amonijaka i druge agresivne proizvode koji mogu da iritiraju skalp.
Masaža glave stimuliše protok krvi do folikula, povećavajući tako efikasnost tretmana.

Naši kultni proizvodi

Najčitanije

Stil

Fermentisana hrana: verujte nam, koža će Vam biti zahvalna

Naravno, naziv možda ne zvuči posebno primamljivo, ali verujte nam kad Vam kažemo da bi svakako trebalo da obratite  pažnju na fermentisanu hranu, ako želite da poboljšate sveukupno zdravlje. Objasnićemo odakle ta buka o zdravoj hrani u poslednje vreme i rećićemo Vam koja je najbolja fermentisana hrana koju treba da uvrstite u ishranu. 

Pročitaj članak

go to top