NOVOKljučne informacije o kolačićima na našim stranicama. Pročitajte više OVDE SADA.

Ako ne preduzmete ništa, to će se tretirati kao prihvatanje kolačića.

Zatvori

Vichy se obavezuje da će poštovati poverljivost ličnih podataka dobijene putem ovog formulara. Lični podaci prikupljeni pomoću ovog formulara biće korišćeni isključivo od strane kompanije Vichy za obradu vašeg naloga, kao i za obradu podataka o mišljenju potrošača.

Vi imate pravo pristupa, ispravljanja i povlačenja svih podataka koji se na vas odnose. To pravo možete iskoristiti u svakom trenutku slanjem e-maila na sledeću adresu info@vichy.rs

Imate pravo da u svakom trenutku saznate sve o našoj politici zaštite ličnih podataka kao i o  ostalim pravnim odredbama.

OK

OKCancel

Thank you

Close

Pozitivan, svestan pristup starenju

Dok starimo, fizičke i psihičke promene mogu biti uzrok stresa. Fokusirajte se na samosvesnost i uravnoteženost kako biste sebi olakšali ovaj neminovan proces.

Često, kada prvi put postanemo svesni znakova starenja, poput proređivanja kose, pojave bora, opuštanja mišića ili prvog talasa vreline, mi doživljavamo osećanje nalik tugi. Taj prelaz od našeg mlađeg ja u nepoznatu, buduću osobu, može biti pun velikih izazova, a opet mnoge žene doživljavaju novootkiveni osećaj slobode i preusmeravajući pažnu na negovanje sebe unapređuju svoj lični razvoj.

Vreme za relaksaciju i inspiraciju

Bilo je mnogo istraživanja opštih koristi mindfulness meditacije (meditacije potpune svesnosti), i kako ova tehnika može da pomogne po pitanju starenja. Istraživanje koje je sproveo Medicinski fakultet na Univerzitetu Masačusets, izveštava o smanjenoj uznemirenosti i jednom opštem osećaju blagostanja kod starijih ženskih učesnica koje su bile deo programa zasnovanog na “mindfulness” meditaciji.

Karita Saar Cullen, učitelj mindfulnessa na Trinity koležu u Dublinu, objašnjava kako ovaj tip meditacije umirje um dok sedimo ili šetamo i kako usklađuje naše disanje. Uznemirujuće misli se posmatraju, imenuju i potom otpuštaju. Za ove tehnike savladavnja pogledajte internet strane: My Second Spring i  Mindful.


Dobrobiti zdrave ishrane

Upotpunite meditaciju i poboljšajte svoje opšte zdravlje tako što ćete da izbegavate prezačinjenu hranu, hranu sa visokim nivoom šećera i masti. Pijte dosta tečnosti i povećajte unos žitarica, nemasnih proteina i svežeg voća. Orašasti plodovi i zrnevlje sadrže vitamin E, cink i kalcijum, koji su odlični za kožu, kosu i zdrave kosti.

Vodite računa o svom izgledu

Proređivanje kose je čest problem koji prati starenje, pa razmislite o kozmetičkom rešenju. Aminexil utiče i na dlaku i na folikulu, hrani kožu glave i jača kosu.
Dodatno posvećivanje pažne koži i kosi, uz redovno vežbanje, mogu da povećaju Vaše samopuzdanje i osećaj ženstvenosti.
Iskoristite ovu priliku kako biste postali još sigurnije u sebe!

*University of California San Francisco


Naši kultni proizvodi

Najčitanije

Stil

Fermentisana hrana: verujte nam, koža će Vam biti zahvalna

Naravno, naziv možda ne zvuči posebno primamljivo, ali verujte nam kad Vam kažemo da bi svakako trebalo da obratite  pažnju na fermentisanu hranu, ako želite da poboljšate sveukupno zdravlje. Objasnićemo odakle ta buka o zdravoj hrani u poslednje vreme i rećićemo Vam koja je najbolja fermentisana hrana koju treba da uvrstite u ishranu. 

Pročitaj članak

go to top