NOVOKljučne informacije o kolačićima na našim stranicama. Pročitajte više OVDE SADA.

Ako ne preduzmete ništa, to će se tretirati kao prihvatanje kolačića.

Zatvori

Vichy se obavezuje da će poštovati poverljivost ličnih podataka dobijene putem ovog formulara. Lični podaci prikupljeni pomoću ovog formulara biće korišćeni isključivo od strane kompanije Vichy za obradu vašeg naloga, kao i za obradu podataka o mišljenju potrošača.

Vi imate pravo pristupa, ispravljanja i povlačenja svih podataka koji se na vas odnose. To pravo možete iskoristiti u svakom trenutku slanjem e-maila na sledeću adresu info@vichy.rs

Imate pravo da u svakom trenutku saznate sve o našoj politici zaštite ličnih podataka kao i o  ostalim pravnim odredbama.

OK

OKCancel

Thank you

Close

Kod kuće, na poslu, na putu do posla: ubacite sport u svakodnevni život i starite polako.

Pričali smo sa Valeri Orsoni (Valerie Orsoni), lifesyle stručnjakom, spisateljicom i osnivačicom fitness programa LeBootCamp, o tome kako određene promene u svakodnevnoj rutini mogu uticati na lepše starenje.

Kod kuće

Dan započnite što nežnijim buđenjem.
Probudite se 15 minuta ranije nego inače. Važno je da omogućite svom telu i umu, da se polako bude. Valeri preporučuje da se ne uspavljujete kojekakvim uređajima (ostavite ih u drugoj sobi) i da ne proveravate mobilni telefon čim se probudite. Umesto toga započnite dan istezanjem u trajanju od bar 10 minuta. Pozitivan stav je ključan u borbi protiv efekata oksidativnog stresa, pa Valeri preporučuje meditaciju ili razmišljanje o lepim stvarima u Vašem životu kako biste dan započeli u dobrom raspoloženju. Kroz 4-6 nedelja vežbe, ovo bi trebalo da postane Vaša prirodna rutina.

Na putu do posla


Za put do posla bez stresa, važno je biti svestan svog držanja i disanja kako biste na radno mesto stigli sa pozitivnim stavom. 

Kakvo god bilo vreme, ne zaboravite da nanesete kremu za zaštitu od sunca, posebno na ruke, i ponavljajte nanošenje svaka 2-3 sata. Ako se vozite do posla, važno je da prošetate pre nego što krenete na posao, a kada sednete u auto, dišite i držite ramena uspravno umesto da ste zgrbljeni nad volanom. Ukoliko koristite javni prevoz, pripazite na držanje: uspravno stajanje i udisanje, uvlačenje stomaka prema kičmi pomažu pri pravilnom disanju i održavanju zglobova u gipkom stanju.

Na poslu


Većinu vremena provodimo na poslu pa je važno uspostaviti rutinu sa dugoročnim dobrobitima za Vašu kožu kako bi sporije starila.
Umesto slanja mailova, odvojte vreme i popričajte uživo sa kolegama: efikasnije je, krećete se i taj susret će imati pozitivniji efekat. Smeh, čak i 15 minuta dnevno, podstiče stvaranje endorfina i daje Vašem srcu dovoljno vežbe kao da ste bili na trčanju, a nežno ajurvedsko disanje može pomoći u trenucima stresa. Prošetajte negde na ručak: izlazak na otvoreno po vitamin C odvlači Vas od nepromišljenog jela za Vašim radnim stolom. Odnos 80:20 ,,dobre" alkalne hrane (voće, povrće, integrane žitarice) i kisele hrane (crveno meso, slatkiši, alkohol) je takođe od ključne važnosti. Jednom nedeljno bavite se nečim fizički zahtevnim što zahteva i mentalnu spretnost poput golfa, plesa ili čak indoor letenja.

Naši kultni proizvodi

Najčitanije

Stil

Fermentisana hrana: verujte nam, koža će Vam biti zahvalna

Naravno, naziv možda ne zvuči posebno primamljivo, ali verujte nam kad Vam kažemo da bi svakako trebalo da obratite  pažnju na fermentisanu hranu, ako želite da poboljšate sveukupno zdravlje. Objasnićemo odakle ta buka o zdravoj hrani u poslednje vreme i rećićemo Vam koja je najbolja fermentisana hrana koju treba da uvrstite u ishranu. 

Pročitaj članak

go to top