NOVOKljučne informacije o kolačićima na našim stranicama. Pročitajte više OVDE SADA.

Ako ne preduzmete ništa, to će se tretirati kao prihvatanje kolačića.

Zatvori

Vichy se obavezuje da će poštovati poverljivost ličnih podataka dobijene putem ovog formulara. Lični podaci prikupljeni pomoću ovog formulara biće korišćeni isključivo od strane kompanije Vichy za obradu vašeg naloga, kao i za obradu podataka o mišljenju potrošača.

Vi imate pravo pristupa, ispravljanja i povlačenja svih podataka koji se na vas odnose. To pravo možete iskoristiti u svakom trenutku slanjem e-maila na sledeću adresu info@vichy.rs

Imate pravo da u svakom trenutku saznate sve o našoj politici zaštite ličnih podataka kao i o  ostalim pravnim odredbama.

OK

OKCancel

Thank you

Close

3 saveta kako živeti sporije i ispuniti dan energijom

Čuli ste za izreku ,,žuri polako", ali jeste li ikada pomislili kako se ona odražava na Vaš život? Neprestana žurba povećava nivo kortizola u našem krvotoku, a on je glavni činilac koji doprinosi bolestima povezanim sa stresom. Stres sprečava i stvaranje dopamina, hemikalije u mozgu koja utiče na dobro raspoloženje. Što više žurimo, to smo nesrećniji i manje fokusirani.

Naše društvo ne zna da živi drugačije nego brzo. Nova knjiga psihologa prof. Vajzmena (Wisemana) ,,Quirkology" otkriva rezultate istraživanja koji pokazuju da hodamo 10% brže od normalne brzine pre 20 godina. Isto tako spavamo manje, konzumiramo više prerađene hrane, razdražljiviji smo i imamo puno više saobraćajnih nesreća. Ali da li se zaista moramo iscrpljivati na taj način?

Mnoga klinička ispitivanja potvrđuju da ako žurimo manje, smanjujemo opasnost od visokog krvnog pritiska i gojaznosti, imamo bolje odnose i živimo duže*.

Jutro


Istraživanje Tajlandskog medicinskog udruženja otkrilo je da je Mindful meditacija efikasna za smanjenje kortizola dok istovremeno podstiče pozitivne hormone poput serotonina. Napravite tihu pauzu pre odlaska na posao, sedite, zatvorite oči i koncentrišite se samo na svoje prirodno disanje 10 minuta. Pustite misli da lete: pratite ih, ali se ne zamarajte njima. Ne ubrzavajte svoj režim nege kože, osigurajte da je koža u potpunosti očišćena, hidrirana i zaštićena za dan koji je pred Vama.

Sredina dana

Svoju pauzu za ručak napravite napolju, najbolje u parku. Uživajte u ukusima i teksturi hrane za bolje varenje i izbegavajte prejedanje. Živite u trenutku i ne dozvoljavajte beznačajnim ljutnjama da Vas preuzmu - usporite, kontrolišite udisanje i setite se koliko ste bili smireni kada ste jutros meditirali.

Veče

Sat vremena pre spavanja isključite mobilni telefon, TV, kompjuter, isl.  Uživajte u uspavljujućem biljnom čaju, umirite se uz najmilije. Napunite um i telo za sledeći dan: rano leganje uz dobru knjigu, dobra noćna hidratantna nega posle čišćenja i kapljica lavandinog ulja koje uklanja stres na Vašem jastuku.

* Severnoameričko udruženje za ispitivanje gojaznosti i Karl Onore (Carl Honoré): ,,Pohvala sporosti".

Naši kultni proizvodi

Najčitanije

Stil

Fermentisana hrana: verujte nam, koža će Vam biti zahvalna

Naravno, naziv možda ne zvuči posebno primamljivo, ali verujte nam kad Vam kažemo da bi svakako trebalo da obratite  pažnju na fermentisanu hranu, ako želite da poboljšate sveukupno zdravlje. Objasnićemo odakle ta buka o zdravoj hrani u poslednje vreme i rećićemo Vam koja je najbolja fermentisana hrana koju treba da uvrstite u ishranu. 

Pročitaj članak

go to top